Κάνε follow και σώσε ένα γλυκό κουταβάκι.

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Πώς καταλαβαίνεις ότι είσαι εθισμένος με τον υπολογιστή




1. Κάθεσαι ξυρισμένος και σηκώνεσαι με μούσια.

2. Διαβάζεις βιβλία και ψάχνει το control+f.

3. Πηγαίνεις μπροστά σε γκαράζ και περιμένεις να ανοίξουν αυτόματα.

4. Προσπαθείς να κάνεις ζουμ σε κορνίζες με pinch up.

5. Αποκαλείς spammers αυτούς που μοιράζουν φυλλάδια.

6. Γράφεις σε τετράδιο και περιμένεις ορθογραφικό έλεγχο.

7. Όταν σου λένε για τον Godzilla του διορθώνεις ότι λέγεται Mozilla.

8. Λες στον ταξιτζή που μένεις με συντεταγμένες.

9. Πένθησες όταν έκλεισε το btjunkie.

10. Γράφεις com μετά από κάθε τελεία.com

11. Γνωρίζεις κάποιον και τον ρωτάς asl.

12. Έχεις εγκαταστήσει τουαλέτα μπροστά από το pc.

13. Ξέρεις όλες τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου.

14. Συστήνεσαι λέγοντας το email σου.

15. Για να επικοινωνήσουν μαζί σου απλώς μπαίνουν στο προσωπικό σου κανάλι chat.

9 σχόλια :

  1. Εντά3ει νομίζω θα είμαι ασφαλής για πολύ ακόμη.. Οτι και να γίνει μια φορα εγω μούσια δεν πρόκειται να βγάλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/12/12, 1:14 π.μ.

    ουυυυυφ ευτυχώς δεν είμαι μεσααα!!!Δόξα τω Θεώ,πάλι τη γλίτωσα να μη σας δείξω πόσο καμμένος είμαι!!

    Άμα θες πέρνα από μένα που σύμφωνα με τη κατηγοποιηση του Παρταλίου βγήκα ότιναναιφιλοσοφογκρινιαρογνωμάκιας!!

    http://parembassi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα Εντάξει....Είσαι αλλού!!!!!!χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας είμαι ο καυλιάρης 18 παπάκι γκούγκλ τελεία κομ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα αλλά αυτοι που μοιράζουν τα φυλλάδια είναι όντως σποιλερ. τι δεν είναι?
    Χαχα ωραιος ευτυχώς είμαι σε καλό στάδιο....ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καθεσαι στο αεροπλανο κ ανοιγεις το τραπεζακι της θεσης και κανεις πως πληκτρολογεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

---> Οι ανώνυμοι να επιλέγουν το Όνομα/Διεύθυνση URL και μπορούν να αφήνουν κενό το δεύτερο πεδίο <---