Βλεπω τη διαφημιση της Vodafone που λεει οτι κερδισαν για δευτερη συνεχομενη φορα το βραβειο για το καλυτερο κεντρο εξυπηρετησης πελατων και τρελαινομαι.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παει ποτε αλλά αν συμπεριφερονται στον κοσμο οπως και στις διαφημισεις τους, ειναι για κλαματα.
Τι εννοω;
Αυτες τις δυο διαφημισεις:
Και οι δυο διαφημισεις για 40 δευτερολεπτα μας λενε συνεχεια.
Μπειτε στο Facebook ελευθερα, μπορειτε να ειστε ολη την ημερα στο ιντερνετ, μιληστε στο τηλεφωνο αφοβα, μη σας νοιαζει ποση ωρα θα μιλατε...
Και τελευταια στιγμη μας λενε.
Α δεν καταλαβατε τι εννοουσαμε; Παλι τα ιδια θα πληρωνετε. Απλα θα σας ενημερωνουμε οταν το 80% της καρτας τελειωσει.
Ειναι να γελαει κανεις με το ποσο χαζους θεωρουν τους πελατες τους.
Αλλά ετσι κι αλλιως εγω δεν εχω Vodafone οποτε δεν με πολυνοιαζει.
Τι δεν σε πολυνοιαζει ρε; Ολοκληρο ποστ στο μπλογκ σου εκανες.
Σκασε.
ΧααααΑΑΑΑΑααΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Έλεος...Τώρα το πρόσεξα!!!! πώώώώώώ πάλι κλ που δεν έχω Vodafone τλκ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τελος μ'αρεσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως που έχω (και) Vodafone, ποτέ δεν έχω πάρει τέτοιο μήνυμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. συγχαρητηρια για το blog σου, είναι τέλειο (& λίγα λέω!!!!)
Λογικα θα πρεπει να μπεις στο προγραμμα 80%
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλα για το σχολιο
Καλά τώρα τι λες εννοείτε μας θεωρούν χαζούς και όχι μόνο αυτοί αλλά και γενικά η τηλεόραση , οι πολιτικοί και όλοι τέλος πάντων..
ΑπάντησηΔιαγραφήp.s.: στο τέλος η συζήτηση σου με σένα ήταν σπλέντιτ..